Dr.Ceuracle márka a "COSMECEUTICAL" és a "MIRACLE" szavak ötvözete, amely a kozmetikumok és a tudomány csodálatos találkozását szimbolizálja.
Tudományos kutatások a bőr kezelésére
A Dr.Ceuracle koreai márka 2000 óta kutatja az epidermiszt, és az ebből származó adatokat a professzionális kozmetikumok fejlesztésére használja fel. A márkát Korea első bőrápolási klinikáján alapította Dr. Lee, Ji és Hem. A márka szakemberei hisznek abban, hogy a tudományos megközelítéssel számos bőrbetegség kezelhető. A Dr.Ceuracle különösen ismert az érzékeny, problémás és pigmentált bőr ápolásában elért eredményeiről.
2005-ben a cég laboratóriuma átköltözött a Daegu Haani Egyetemre, ahol folytatták kutatásaikat és fejlesztéseiket. Rövidesen a vállalat hét különböző technológiára szerzett szabadalmat, beleértve a hiperpigmentáció lézeres eltávolítását. Egy évvel később a Dr.Ceuracle díjat nyert klinikai kutatásaiért. A márka logója a tudományt jelképezi egy százalékjel és egy mag formájában, amely az új élet kezdetét szimbolizálja.
A Dr.Ceuracle termékei természetes összetevőket tartalmaznak, amelyeket tudományos formulák alapján fejlesztettek ki a cég bőrgyógyászai és laboratóriuma.
Hatóanyagok a Dr.Ceuracle termékekben
A márka termékei olyan aktív biológiai összetevőket tartalmaznak, amelyek különböző bőrproblémákat kezelnek:
-
Propolisz: A méhek által előállított keverék, amely a nyál, a méhviasz és a növényi eredetű anyagok, például rügyekből vagy gyantából származó anyagok elegye. A propolisz természetes regeneráló tulajdonságokkal bír, és tartalmaz A-, B-, E-vitamint, valamint ásványi anyagokat és aminosavakat. Kiváló gyulladáscsökkentő és nyugtató hatású az érzékeny bőr számára.
-
Teafa kivonat: Széles körben alkalmazott összetevő a Dr.Ceuracle bőrápolási termékeiben, mivel képes csökkenteni a pattanások méretét és súlyosságát, miközben segít megelőzni a poszt-aknés nyomok kialakulását.
Fedezze fel a Dr.Ceuracle tudományosan megalapozott bőrápolási megoldásait!